Şirin ve çekici aksiyon-macera oyunu
Mai: Ages'in Çocuğu , platforming ile hack-and-slash savaşını birleştiren bir aksiyon-macera oyunudur. Mai ve Büyükbabası parçalanmış bir dünyada yolculuk ederken, eski medeniyetlerle ve Son Büyük Savaş'tan sonraki distopik geleceklerle bağlantılı gizemleri ortaya çıkarır ve 20 saatten fazla oyun süresi sunar.
Mai: Ages'in Çocuğu, Mai'nin Uroboro Taşı'nı kullanarak zamanı manipüle etme yeteneğine odaklanır; bu, onun çocukluk ve ergenlik halleri arasında geçiş yapmasını sağlayan güçlü bir kalıntıdır. Bu yetenek, Metroidvania tarzı zindanlarda karmaşık, çok aşamalı bulmacaları çözmek için anahtardır. Oyun, sevimli karakter tasarımları, rahatlatıcı müzikler ve çekici grafikler sunmaktadır.
Mai'nin çocukluğu ve yetişkinliği boyunca seyahat
Mai: Child of Ages'in oyun dinamiği evrimi, keşfedilen döneme sorunsuz bir şekilde uyum sağlamasıyla önemli bir vurgudur. Çocukluk formu kesin platformlamada mükemmel bir performans sergiler ve savaş için patlayan çiçekler ve yuvarlanan bumeranglar gibi benzersiz araçlar kullanır. Ergenlik döneminde, Mai teknik hack-and-slash savaşına geçiş yapar ve yakın dövüş ve menzilli silahlar kullanır. Mekaniklerdeki bu sürekli değişim, keşif ve savaşın macera boyunca ilgi çekici kalmasını sağlar.
Deneyimi daha da geliştiren, Mai'nin kaynak toplamasına ve oyun tarzını geliştirmek için yeni araçlar üretmesine olanak tanıyan özel zanaat sistemi'dir. Oyunun benzersiz bir özelliği, ikinci bir oyuncunun Mai'ye eski bir spiriti kontrol ederek yardımcı olabileceği ve hatta ana oyuncuya karşı savaşlarda düşmanları kontrol edebileceği Kooperatif Modu içermesidir. Bu beklenmedik işbirlikçi özellik, yeniden oynanabilirlik katıyor ve oyunu daha keyifli hale getiriyor.
Ancak, oyunun belirgin sorunları var: navigasyon, ciddi bir yeterli zindan haritası eksikliği nedeniyle sinir bozucu, bu da bir mola verdikten sonra geri dönerken kaybolmayı veya kafanın karışmasını kolaylaştırıyor. Ayrıca, oyunun üretim değeri tutarsız hissediliyor, belirli platformlama bölümlerinde pürüzlü dokular ve hantallaşmış kontroller gösteriyor. Son oyun savaşları da uzun, sinir bozucu arenada dövüşlerle sıkıcı bir bombardımana dönüşüyor.
Aşkın bir emeği
Sonuç olarak, Mai: Ages'in Çocuğu, 3D macera hayranları için çok özlenen bir nişi dolduran özverili bir aşk emekidir. Zeki zaman değiştirme bulmaca mekanikleri ve çekici dünya, deneyimi taşımak için yeterince güçlüdür. Düşük üretim değerini ve yön eksikliğinden kaynaklanabilecek potansiyel hayal kırıklığını tolere edebilen oyuncular, analitik düşünmeyi ve beceri gelişimini ödüllendiren büyüleyici bir macera bulacaklardır.




